reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Zubeková

Lucia Zubeková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som výtvarníčka, učiteľka a dnes vyučujem na ZŠ predmety ako sú výtvarná výchova a informatika na druhom stupni. Predmety, ktoré učím nazývam mojím koníčkom. Podarilo sa mi pomerne v krátkom čase urobiť prvú atestáciu v oblasti medzipredmetových vzťahov. Napísaním sa obsah atestačnej práce nevyčerpal a preto mám chuť a pocit podeliť sa s inovatívnym spôsobom vyučovania výtvarnej výchovy. Pretože sa dnes zabúda na umenie ako podstatnú súčasť života, ktorá udržuje človeka v psychickej rovnováhe. Práve to by som chcela zmeniť, pohľad na umenie a jeho prepojenosť s informatikou. Na základe vlastných skúseností zo študentských čias ako aj učiteľa s praxou sa snažím tieto predmety prakticky prepájať. Poukázať na využitie vedomostí v reálnom živote. Priblížiť potrebu umenia v živote človeka. Ukázať, že aj v najnovších digitálnych technológiách je potrebné umenie ako také a naopak. Vo voľnom čase hľadám rôzne vhodné grafické programy a postupy tvorby umenia v PC. Tak spájam príjemne s užitočným. Robím to čo ma napĺňa a na druhej strane moje skúsenosti odovzdávam žiakom. Tak ich utvrdzujem o potrebe získania vedomostí, skúseností zaujímavou formou. Chcela by som sa touto cestou podeliť o moje postrehy, nápady, alternatívy, tvorbu aj so širokou verejnosťou v pravidelných blogoch. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu